Doorgaan naar artikel

your dutch media.

marketing op maat.

geregeld, tot in de puntjes.

wat wij kunnen


Ons team van specialisten staat continu voor je klaar voor de beste marketing oplossingen op maat. Als creatief (online) marketing communicatiebureau ontwikkelen we altijd doordachte strategieën en marketingplannen met oog op de doelgroep én de laatste ontwikkelingen en trends. Zo zorgen we ervoor dat jouw bedrijf de juiste klanten aantrekt en je ook online optimaal gevonden wordt. Van social media marketing, SEO en SEA, content marketing, e-mail marketing tot en met campagnes met print producten. Heb jij een specifieke vraag? We denken graag met je mee en voor je verder. Neem geheel vrijblijvend contact met ons via e-mail of telefonisch, jij bepaalt. Klik op het bel of mail icoon aan de zijkant.

seo & sea

social media

emailmarketing

marketing & merk strategie

contentmarketing

neuromarketing

bekijk ons werk


#design

#development

#marketing

hoe het traject verloopt


1. kennismaking

Ze zeggen niet voor niets ‘een goed begin, is het halve werk’. Tijdens een inspirerend gesprek met een lekker bakkie koffie bespreken we jouw online vraagstuk. Samen maken we het concreet zodat we lekker snel kunnen doorpakken.

stap 1

2. offerte

Je wilt weten waar je aan toe bent, toch? Wij zetten alle punten voor jou op een rijtje. Onze opdrachtomschrijving, de potentiële oplossing voor jouw online vraagstuk. Geen poespas en al helemaal geen addertjes onder het gras. Wij verzekeren het je, jij hoeft alleen nog maar te tekenen.

stap 2

3. brainstorm

Samen sparren? Wij zorgen dat er verschillende creatieve lampjes gaan branden en het creatieve proces wordt gestart. Indien gewenst duiken we samen dieper in de huidige situatie en kijken we naar de mogelijkheden voor marketing optimalisatie. We bespreken de marketingbriefing en werken al samen richting de juiste uitstraling. Zo kan ons team van specialisten optimaal aan de slag met jouw marketingvraagstuk.

stap 3

4. strategie

Onze marketing professionals gaan aan de slag met de briefing en informatie. Ze brainstormen verder over de strategie en potentiële concepten. We kijken door middel van een customer journey precies naar waar er op welke manier optimalisatie mogelijk is. Waar kunnen we op inspelen bij de doelgroep en hoe kunnen we het doel zo goed mogelijk bereiken?

stap 4

5. feedback

Een strategie bepalen we samen. Om te kijken of alles nog klopt en we nog steeds op dezelfde (stijgende) lijn zitten, betrekken we jou er graag weer eventjes bij. Tijd voor vragen en eventuele aanvullingen. Zo leggen we samen de laatste hand op de officiële strategie.

stap 5

6. oplevering strategie

Feest! De strategie staat sterk. Nu alle doelstellingen en plannen helder zijn, is het tijd voor de uitvoering van de strategie. Je ontvangt het einddocument in een mooi gegoten digitaal product, zodat je er ten alle tijden nog rustig doorheen kunt kijken.

stap 6

7. uitvoering & creatie

Nu de strategie is bepaald, kunnen we de koers varen! We gaan aan de slag met een planning en het creëren van diverse marketingcommunicatie uitingen aan de hand van de strategie. Zo vertalen we de strategie door naar beeld en copy.

stap 7

8. feedback

Na het ontwikkelen van de communicatie uitingen, is het weer tijd voor feedback. Het eindproduct moet niet alleen doel- en doelgroepgericht zijn, maar ook bij jou in de smaak vallen. Samen leggen we de laatste hand op jouw eindproduct.

stap 8

9. oplevering eindproduct

De slingers kunnen uit, de confetti veeg je morgen wel van de vloer. Klaar voor de start van jouw eigen project! Loop je later toch nog ergens tegenaan aan? Wij zullen ten alle tijden voor elke klant klaarstaan.

stap 9

10. analyse en bijsturing

Bij de uitvoering van een marketingstrategie is continue verbetering heel belangrijk. Om te kijken of de doelstellingen op koers liggen en wellicht nieuwe kansen liggen, voeren we een analyse uit en sturen we (waar nodig) bij. Zo optimaliseren we de behaalde resultaten om nog beter te blijven scoren.

stap 10

zij gingen je al voor


Afgelopen twee maanden heb ik samengewerkt met Your Dutch Media en ik ben hier meer dan tevreden over; zij hebben de website Eenkeizersnede.nl naar wens gebouwd, het contact verloopt snel en soepel, er wordt goed meegedacht, verrassend qua ontwerpen etc. Een jonge club die goed op de hoogte is van de huidige trends, maar ook goed mee kan denken op strategisch vlak en ervoor zorgt dat je website aan alle (Google) eisen voldoet. Bij een volgend initiatief weet ik hen zeker weer te vinden!


eenkeizersnede

ceo & founder

Voor de nieuwe site van Regio Control nauw samengewerkt met Robin Bakker van Your Dutch Media. Een aanrader. Een bevlogen en betrokken internet ondernemer. Denkt goed mee, pakt aan en levert op. Zoals het hoort te zijn!!


regio control

projectmanager

Het maken van het kookboek voor mrs Vegan was met de input en het prachtige grafisch ontwerp van Fenna Schijf een koud kunstje 😉 Ik ben erg blij met het ontwerp en de communicatie met Robin. Een prettig bedrijf om mee te werken en ik beveel ze van harte aan.


mrs vegan

eigenaar

Onze website tot in de puntjes fantastisch uitgewerkt! Snelle service en fijn contact met alle medewerkers


koffie van hoorn

ceo & founder

klaar voor de start…
jouw eigen project!

Kom gezellig langs op ons nieuwe kantoor of plan geheel vrijblijvend een online sparringsessie in. Welke weg naar online succes je kiest, is aan jou! Robin begeleidt je graag in dit proces.

start nu

ben je op zoek naar een marketing bureau


Ben je op zoek naar social media marketing, online marketing en/of offline marketing bureau in de buurt van Hoorn? Het team van Your Dutch Media staat voor je klaar, met een creatieve strategieën en content op maat. Onze specialisten houden de trends en ontwikkelingen goed in de gaten en werken alles tot in de puntjes uit. We ontwikkelen onze marketingcommunicatie uitingen altijd vanuit een doordachte strategie met oog op jouw ideale doelgroep. We kijken ook naar het toepassen van Neuromarketing, waarbij je inspeelt op emotie en het (on)bewuste gedrag van de klant. Benieuwd wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op.

het nut van neuro in marketing


“wat levert neuromarketing op?”

Bij Neuromarketing wordt neuro-onderzoek gebruikt om marketing vraagstellingen op te lossen. Door Neuromarketing toe te passen speel je in op het (on)bewuste gedrag van de doelgroep. Je kijkt hoe je in kunt spelen op emotie om zo de juiste impact te maken en indruk achter te laten als merk. Om in elke fase van de customer journey je doelgroep op de juiste manier te raken, is het belangrijk om tijdens elke fase van het marketingproces stil te staan bij de toepassing van Neuromarketing. Werk je nu nog vaak vanuit een ‘onderbuikgevoel’? Zonde! Met gedegen (neuro-)onderzoek en analyses van het huidige gedrag van de klant kun je vol vertrouwen de waardevolle inzichten en feiten gebruiken voor je marketingstrategie. Nieuwsgierig naar wat Neuromarketing voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op.