fbpx
Doorgaan naar artikel

webshop

De webshop van onze trouwe klant, kledingmerk 16.08, vroeg om een nieuw jasje. Met als specifieke vraag: “Hoe scoren we nóg meer conversie?“. Onze Neuromarketing specialist, UX/UI designer en developers gingen succesvol aan de slag.

diensten

Voor het populaire kledingmerk 16.08 hebben we onlangs een nieuwe webshop ontwikkeld. Inmiddels zijn ze een trouwe klant, in 2020 begon onze samenwerking en mochten we aan de slag met een eerste variant. Het bedrijf is zo gegroeid, dat de webshop ook om een groei vroeg. Dit keer met een specifieke vraag: “Hoe scoren we nog meer conversie?”.

Het team van Your Dutch Media met een Neuromarketing specialist, UX/UI designer en developers ging hiermee aan de slag om de webshop zo goed mogelijk te optimaliseren voor alle bezoekers. Zodat klanten zo makkelijk mogelijk online kunnen shoppen en meer zullen converteren. Het liefst zo snel mogelijk, want er kwam een nieuwe collectie aan.

Wat ons antwoord op die vraag was? Natuurlijk: “Geregeld, tot in de puntjes.”. We leverde een succesvolle webshop en blijven continu bezig om de webshop te optimaliseren en de beste functionaliteiten toe te voegen.

uitdaging

support

hosting & onderhoud

plugin ontwikkeling

website & webshop

conversie optimalisatie

neuro-marketing

ux / ui design

huisstijl

webdesign

plan een eerste gesprek in

nu inplannen
Robin Bakker

Robin Bakker

Projectmanager

zij gingen je al voor

merken waarvoor wij werken