De webshop van onze trouwe klant, kledingmerk 16.08, vroeg om een nieuw jasje. Met als specifieke vraag: “Hoe scoren we nóg meer conversie?“. Onze Neuromarketing specialist, UX/UI designer en developers gingen succesvol aan de slag.
Voor het populaire kledingmerk 16.08 hebben we onlangs een nieuwe webshop ontwikkeld. Inmiddels zijn ze een trouwe klant, in 2020 begon onze samenwerking en mochten we aan de slag met een eerste variant. Het bedrijf is zo gegroeid, dat de webshop ook om een groei vroeg. Dit keer met een specifieke vraag: “Hoe scoren we nog meer conversie?”.
Het team van Your Dutch Media met een Neuromarketing specialist, UX/UI designer en developers ging hiermee aan de slag om de webshop zo goed mogelijk te optimaliseren voor alle bezoekers. Zodat klanten zo makkelijk mogelijk online kunnen shoppen en meer zullen converteren. Het liefst zo snel mogelijk, want er kwam een nieuwe collectie aan.
Wat ons antwoord op die vraag was? Natuurlijk: “Geregeld, tot in de puntjes.”. We leverde een succesvolle webshop en blijven continu bezig om de webshop te optimaliseren en de beste functionaliteiten toe te voegen.
support
hosting & onderhoud
plugin ontwikkeling
website & webshop
conversie optimalisatie
neuro-marketing
ux / ui design
huisstijl
webdesign
De missie van ons team was om samen met de diverse in-house specialisten het beste eindresultaat voor 16.08 te behalen zodat bezoekers een betere gebruikservaring hebben en meer zullen converteren. Met een uitstraling die past bij de klant (het bedrijf) en de doelgroep van het bedrijf. Het team van Your Dutch Media is aan de slag een online visitekaartje ontwikkeld die matched bij de klant én de doelgroep, the perfect fit! Het doel was om het volledige design pixel perfect over te zetten in code.
Een webshop die niet uit de mode zal gaan en toch blijft uitverkopen vanuit Neuromarketing en UX/UI design inzichten. Waarbij ze een positieve gebruikservaring zullen hebben en meer converteren en dat alles op tijd, volgens hun deadline. Het support team met developers staat continu klaar om 16.08 van al hun wensen en aanpassingen te voorzien. Door continue optimalisaties blijft de webshop op en top bij de tijd.